niedziela, 15 grudnia 2013

Szydełkowe aniołki.

      Ostatnio mój czas zajmują aniołki. Robię je na szydełku w każdej wolnej chwili, wykorzystując kordonki które mam w domu. Na obecną chwilę mam cały anielski zastęp ;) Nie wiem jednak, czy wszystkie zamieszkają na naszej choince. 

     Tak będą mniej - więcej wyglądały moje aniołki (ten przed krochmaleniem):



      Moje aniołki będą białe i kolorowe. To super sposób na wykorzystanie resztek kordonków. Białe jak wiadomo są takie "eleganckie" ;), a kolorowe są takie wesołe.












      .... a tutaj głowy anielskie ;)




       Teraz aniołki suszą się na formach. Trzeba będzie jeszcze zamocować głowy na swoich miejscach i będą gotowe. Zastanawiałam się, czy ozdobić je czymś jeszcze, ale myślę, że te same w sobie są śliczne.  

      Jak wyglądają gotowe aniołki ? - pokażę niebawem.

     Pozdrawiam przedświątecznie moich odwiedzających gości.

4 komentarze:

Dziękuję Ci za komentarz ;)