środa, 17 grudnia 2014

Szydełkowy aniołek ażurowy.

     Witajcie :)

     Dziękuję Wam za tyle przemiłych słów po adresem małej choinki którą ozdabiałam na zamówienie. Takie słowa sprawiają mi ogromną radość :)

    Powoli kończę produkcję małych aniołków choinkowych na ten rok, dlatego dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejne które robiłam. To aniołek ażurkowy. Jest dosyć popularny w internetowym świecie. Jeden z moich wygląda tak: 



Szydełkowy aniołek ażurowy.
Dodaj napis

       ... i tutaj w parze ;)


Szydełkowy aniołek.


Szydełkowy aniołek.




      Schemat do aniołka krąży w internecie, ale wklejam Wam i tutaj. Niestety nie znam autora schematu.




     Ja głowę aniołka robiłam z mojego prywatnego schematu. Zachecam Was do skorzystania z wzoru. Robi się go bardzo przyjemnie. 

    To na tyle w temacie małych aniołków. Inne modele zostawiam sobie na przyszły rok. W kolejnym poście pokażę Wam moją małą choinkę udekorowaną szydełkowymi ozdobami.

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne aniołki, jeszcze takich nie robiłam, ale planuję zrobić go na czubek choinki, ale nie wiem, czy rozszyfruję schemat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne aniołki i pięknie wyglądają z tymi cudnymi gwiazdkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki :-) Rewelacyjna sesja zdjęciowa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki są piękne! Odbiegnę od tematu świąt'mam małe ale istotne pytanie. ile wełny potrzebuje na zrobienie misia ?. Przesladuje mnie on:D bede miała teraz troche czasu przez święta więc może uda mi się w końcu chociaz zacząć. Podoba mi sie ten pomarańczowy ale nie wiem ile kupic wełny. ile z kazdego koloru. Dziękuję z góry za odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że dopiero dzisiaj odpisuję. Włóczka grubości Kotka to po 2 motki na każdy kolor - przy dwukolorowym misiu. Wszystko zależy też od tego, jak ściśle robimy na szydełku.

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz ;)